تفاوت خرید شرت برای پسر بچه ها و دختر بچه ها
درباره وبلاگ

آقا پسرا قدمشونو رو تخم چشم دخترا گذاشتن . خیلی خوش اومدین. مگسهای مزاحم اگه سکته رو زدن پای خودشونه دادن نظرات بد .... خواهر و مادر نشاندهنده شخصیت خود شماست اینم بگم که کسی که فش میده و ادرس نمیزاره تا جوابشو مثل خودش بدم به راستی ........................................................ پر کردن جای خالی بالا را برعهده شما دوستان گرامی میزارم...!!!
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرونه = ضد دختر و آدرس anti.dokhtar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 117470
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

خانه کل کل ... ضد دختر
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : سکته       

میدونید تفاوت خرید شرت یا همون مای بیبی  در دو جنس مذکر و مونث چیه؟

من تو این آپ بحث رو یه کم باز میکنم

اگه یه خانواده دو نفره ---> زن و مرد

تصمیم به بچه دار شدن بگیرند

داشتن بچه پسر خوبه یا دختر

من میگم فرقی نداره

ولی ازنظر خرج و مادیات بهتره که پسر باشه چون

.

.

.

.

.

 به این کلمه توجه کن

.

.

.

 چون؟

چون پسرا فقط 3 سال یا اگه کمرشون خیلی شل و زایه باشه 5 سال مایبیبی میخوان

ولی

دخترا

3 سال مایبیبی میگیری میبینی میشاشه

5 سال مایبیبی میگیری میبینی میشاشه

10 سال مایبیبی میگیری بازم همون

15 سال همون گرفتاری قبلنه

اگه بازم بنویسم لوکس بلاگ eror میده چون تا

60 سالگی مایبیبی لازم دارند

به غیر این که میشاشن تو مایبیبی

میشاشن تو پول باباشون تا یه شوهر بخت برگشته پیدا میکنند 

بعد اون  که ازدواج کردند باباشون یه نفس راحت میکشه و از این لحظه ست که

همسر بدبختشون باید مایبیبیشون کنه

 

خانومهای محترم فش و دریوری رو به حساب بانک ملی ایران

 

شعبه مرکزی  و شماره حساب شخصیتون بفرستید

با تشکر 



نظرات شما عزیزان:

niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت21:29---6 تير 1391
hei hei....

doos joonie mano doros 3da konaaaaaaaaaaa.....

nava....na nava.....

he.....

alan ghashang fahmidi?????????????

chon midoonam nafahmidi....

zire sikl tzih midam....

نوا....نه ناوا.....گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟< br />


ba ejze....

ma raftim....

inam begam ke khosham miad ke be nazarat jv midi....

babay
پاسخ: اولا" هی به ........ استغفرالله ببین میخوای منو شاکی کنی؟؟؟ مگه دوستت فقط دوست توئه؟ دوست منم هست !! دوما" مگه اون ببخشید ناوا جان شرمنده زبون نداره که تو طرفداریش رو میکنی مگه تو وکیلشی؟ ناراحت نشی از اون شوخیهای خودته که میکنی!!!


nava
ساعت14:55---4 تير 1391
salam man chan bar umadam ag yesaram be man mizadid ba nabud haaaaaaaaaa!!!!!!!!!پاسخ:
سلام عزیز دلم
همونجا باش که اومدم

پاسخ: ناوا جان شرمنده به خدا چند بار اومدم و اگه دروغ نگم 100 بار تلاش کردم تا کامنت بزارم ولی ارور میده از شرمندگی دیگه دارم مثل یه قطره آب میشم میرم تو زمین بازم شرمنده بازم تلاش میکنم تو هم ببین چه مرگشه که ارور میده


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت10:03---31 خرداد 1391
ba hameie in harfa vaghti dobare posteto mikhoonam hessabi misoozam.....
joda az in harfa....
khoob dokhia ro soozoondia.....
kheili poste daghie.....
eyvalllllll.............


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت9:56---31 خرداد 1391
hafamo pas migiram.....
milad goft...:
راستی وب من آنتی دختره چرا من با تو اینجوری مهربون حرف میزنم؟
niu goft...:
chon khodet jv sho too jv raha dadi....
man joze oon 5% am o ehteram mizari bem.....
he....
yooooooooooohooooooooooo....
montazere upe badiamaaaaaaaaaaaaaa!!!!


رها
ساعت22:31---28 خرداد 1391
اين ديگه خداوكيلي بدبودااااااااااااااااااا
پاسخ: سلام رها جان وب من یک وب آنتی دختره و تو دعوا حلوا خیرات نمیکنند و من میخوام خواننده های زیادی رو جذب کنم و تنها راهش همینه متاسفانه راستی من خود م هم با این کارا موافق نیستم اما اما میخوام یه وب پر ترفدار داشته باشم پس چاره ای ندارم امیدوارم به دخترای 5% و گل جامعمون بر نخوره چون من اصلا" با شما نیستم و احترام خاصی برای این گروه قائلم ممنون که اومدی با تشریف فرمایی دوباره من را خوشحال میکنی عزیزم


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت22:27---26 خرداد 1391
kheiiiiiiiiilllllllllllliiiiiiiiiiiiiiii baaaaaaddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

age davatat injoorie nemikham bashe.....

pedar madara kheiliam deleshoon bekhad dokhi biaran......

midoonesti dokhie khanevadas ke baese shadi o ham bastegie khanevade mishe??????????

ie zare fek koni be in natije miresi....

midooni ke az rooie hersam harf nemizanam o manteghi miharfam.....

pas age begi na....

az too camputer ie jof pa miam too .........................................................

boooooooooooooooooooooooooooooogh.....

he....

khosham miad noghte zaf darin oonam az noe a@la.....

yooooooooohoooooooooo

bye bye aghaie milad....
پاسخ:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید